Αριθμός Προπτυχιακών Φοιτητών
Ακαδημαϊκό Έτος: 2016-2018
Αριθμός Μεταπτυχιακών Φοιτητών
Αριθμός Υποψηφίων Διδακτόρων
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ
| Σ χ ο λ έ ς - Τ μ ή μ α τ α Α. Σ χ ο λ ή Ε π ι σ τ η μ ώ ν τ ω ν Φ υ τ ώ ν https://www2.aua.gr/el/info/sholi-epistimon-ton-fyton Κοσμήτορας : Τζάμος Σωτήριος, Καθηγητής Γραμματεία Κοσμητείας : Σούλης Μιχαήλ, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4522, E-mail : smichalis@aua.gr Τμήμα Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής https://w1.aua.gr/efp/ Η Γραμματεία του Τμήματος Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής βρίσκεται στο κτίριο Κριμπά του Πανεπιστημίου, με e-mail επικοινωνίας grfytpar@aua.gr Τηλ: 210-529-4524 (και 5) Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος https://w1.aua.gr/dasologia/ Η Γραμματεία του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος βρίσκεται στο Καρπενήσι, Δημοκρατίας 3, με e-mail επικοινωνίας dasologia@aua.gr Τηλ.: 22370-23282 Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος (Πρώην ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας) B. Σ χ ο λ ή Ε π ι σ τ η μ ώ ν τ ω ν Z ώ ω ν https://www2.aua.gr/el/info/sholi-epistimon-ton-zoon Κοσμήτορας : Τσιπλάκου Ελένη, Καθηγήτρια Γραμματεία Κοσμητείας : Δελημήτρος Κωνσταντίνος, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4430, E-mail : kdel@aua.gr Τμήμα Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής https://zp.aua.gr Η Γραμματεία του Τμήματος Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής βρίσκεται στο κτίριο Δημακόπουλου του Πανεπιστημίου, με e-mail επικοινωνίας grfezp@aua.gr Τηλ.: 210-529-4414 (και 26) 2. Τμήμα Υδροβιολογίας και Υδατοκαλλιεργειών Σε αναστολή Γ. Σ χ ο λ ή Π ε ρ ι β ά λ λ ο ν τ ο ς κ α ι Γ ε ω ρ γ ι κ ή ς Μ η χ α ν ι κ ή ς Κοσμήτορας : Φουντάς Σπυρίδων, Καθηγητής Γραμματεία Κοσμητείας : Παπαδοπούλου Χριστίνα τηλ. 210 – 529-4172, E-mail: christinpap@aua.gr Τμήμα Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής https://w1.aua.gr/afp/ Η Γραμματεία του Τμήματος Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής βρίσκεται στο κτίριο Ρουσσόπουλου του Πανεπιστημίου, με e-mail επικοινωνίας grammateiaafp-gm@aua.gr Τηλ.: 210-529-4122 (και 4) Τμήμα Πληροφορικής στη Γεωργία και στο Περιβάλλον Σε αναστολή Δ. Σ χ ο λ ή Ε π ι σ τ η μ ώ ν Τ ρ ο φ ί μ ω ν κ α ι Δ ι α τ ρ ο φ ή ς https://www2.aua.gr/el/info/sholi-epistimon-trofimon-diatrofis Κοσμήτορας : Σκανδάμης Παναγιώτης, Καθηγητής Γραμματεία Κοσμητείας : Σχινά Νίκη, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4226, E-mail : nickisxina@aua.gr Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου https://w1.aua.gr/etda/ Η Γραμματεία του Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου βρίσκεται στο κτίριο Χασιώτη του Πανεπιστημίου, με e-mail επικοινωνίας ett@aua.gr Τηλ.: 210-529-4664 (και 4682) Τμήμα Διαιτολογίας και Ποιότητας Ζωής Σε αναστολή Ε. Σ χ ο λ ή Ε φ α ρ μ ο σ μ έ ν η ς Β ι ο λ ο γ ί α ς κ α ι Β ι ο τ ε χ ν ο λ ο γ ί α ς Κοσμήτορας : Ντούνη Ελένη, Καθηγήτρια Γραμματεία Κοσμητείας : Παπαδοπούλου Φωτεινή, ΔΕ Διοικητικού - Λογιστικού, τηλ. 210 - 529 4662, E-mail : fanny@aua.gr Τμήμα Βιοτεχνολογίας https://w1.aua.gr/gbt/ Η Γραμματεία του Τμήματος Βιοτεχνολογίαςβρίσκεται στο κτίριο Χασιώτη του Πανεπιστημίου, με e-mail επικοινωνίας gbiotech@aua.gr Τηλ: 210-529-4662 (και 4363) ΣΤ. Σ χ ο λ ή Ε φ α ρ μ ο σ μ έ ν ω ν Ο ι κ ο ν ο μ ι κ ώ ν κ α ι Κ ο ι ν ω ν ι κ ώ ν Ε π ι σ τ η μ ώ ν https://www2.aua.gr/el/info/kosmiteia Κοσμήτορας : Ρεζίτης Αντώνιος, Καθηγητής Γραμματεία Κοσμητείας : Νταλαγιώργος Σωτήριος, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4710, E-mail : sec.eoke@aua.gr Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης https://aoa.aua.gr/el/ Η Γραμματεία του Τμήματος Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης βρίσκεται στο κτίριο Κριμπά του Πανεπιστημίου με e-mail επικοινωνίας saoa@aua.gr Τηλ.: 210-529-4710 (και 4742) Τμήμα Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού https://w1.aua.gr/agribusiness/ Η Γραμματεία του Τμήματος Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού βρίσκεται στη Θήβα, 1ο χλμ. Π.Ε.Ο. Θήβας - Ελευσίνας, με e-mail επικοινωνίας digese_19@aua.gr Τηλ. 22620-22569 Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης https://w1.aua.gr/poa/ Η Γραμματεία του Τμήματος Περιφερειακής και Οικονομικής Ανάπτυξης βρίσκεται στην Άμφισσα, Νέο Κτίριο, με e-mail επικοινωνίας spoa@aua.gr Τηλ.: 22650-72268 4. Τμήμα Πολιτισμού και Αγροτικού Τουρισμού Σε αναστολή Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού (Πρώην ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας) logistics.aua.gr Τμήμα Διοίκησης, Οικονομίας και Επικοινωνίας Πολιτιστικών και Τουριστικών Μονάδων (Πρώην ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας) doeptm.aua.gr |
| Δ ι ε ύ θ υ ν σ η Σ π ο υ δ ώ ν Αναπληρωτής Προϊστάμενος : Δεσποτόπουλος Νικόλαος, ΠΕ Πληροφορικής, τηλ. 210 - 529 4912, E-mail : denik@aua.gr Η Διεύθυνση Σπουδών διαρθρώνεται στα ακόλουθα Τμήματα : Α. Tμήμα Προπτυχιακών, Μεταπτυχιακών & Διδακτορικών Σπουδών ΤοTμήμα Προπτυχιακών, Μεταπτυχιακών & Διδακτορικών Σπουδών βρίσκεται στο κτίριο της Φοιτητικής Λέσχης του Πανεπιστημίου, με e-mail επικοινωνίας spoudes@aua.gr Αναπληρωτής Προϊστάμενος : Δεσποτόπουλος Νικόλαος, ΠΕ Πληροφορικής, Αντικείμενο του Τμήματος είναι η Διαχείριση και ο Συντονισμός των διαδικασιών που αφορούν τις Προπτυχιακές, Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές Σπουδές, καθώς και η Διαχείριση των Διοικητικών Διαδικασιών που αφορούν Ειδικά Προγράμματα Σπουδών (Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, Ψηφιακών Δεξιοτήτων κ.ά.). Σ’ ότι αφορά τη Διαχείριση και τον Συντονισμό των Διοικητικών Διαδικασιών για τις Προπτυχιακές, Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές Σπουδές οι Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι ιδίως οι εξής: Η Γνωμοδότηση προς τα αρμόδια όργανα του Ιδρύματος για κάθε σχετικό, με τις Προπτυχιακές, Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές Σπουδές θέμα, με κοινοποίηση στις αντίστοιχες Γραμματείες των Ακαδημαϊκών Τμημάτων. Η μέριμνα για την κοινοποίηση των αποφάσεων των Συλλογικών Οργάνων του Πανεπιστημίου καθώς και νόμων, διαταγμάτων και εγκυκλίων που αφορούν εκπαιδευτικά θέματα, εγγράφων οδηγιών και διευκρινίσεων επί εκπαιδευτικών θεμάτων στις αντίστοιχες Γραμματείες των Ακαδημαϊκών Τμημάτων και η παρακολούθηση της ορθής εφαρμογής αυτών.Η μέριμνα για την έγκριση των Προγραμμάτων Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών Σπουδών, η παρακολούθηση κάθε τροποποίησής τους και η επίλυση θεμάτων που σχετίζονται με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.Η μέριμνα για τη συγκέντρωση του ιδρυματικού καταλόγου μαθημάτων και την ανάρτηση του στον επίσημο ιστότοπο του Γ.Π.Α. και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ο συντονισμός της εκπαιδευτικής δραστηριότητας των Προπτυχιακών, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών, ιδίως σε ό,τι αφορά την κατάρτιση των ωρολογίων προγραμμάτων, προγραμμάτων εξετάσεων κ.λπ. Η μέριμνα για την συντονισμένη χρήση των εκπαιδευτικών χώρων σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Γραμματείες των Ακαδημαϊκών Τμημάτων και άλλα αρμόδια Τμήματα. Ο συντονισμός των διαδικασιών που αφορούν τις εγγραφές, εξετάσεις, πιστοποιητικών, απονομές τίτλων σπουδών, συγκέντρωση και τήρηση στατιστικών στοιχείων και η διεκπεραίωση κάθε σχετικού θέματος. Η συγκέντρωση της αλληλογραφίας που αφορά τις Προπτυχιακές, Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές Σπουδές, η προώθησή της στα αντίστοιχα Τμήματα, η συγκέντρωση απαντήσεων των Τμημάτων και η διευθέτησή τους. Η εισήγηση για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν σε σχέση με τις Προπτυχιακές, Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές Σπουδές. Σ’ ότι αφορά τη διαχείριση των Διοικητικών Διαδικασιών που αφορούν Ειδικά Προγράμματα Σπουδών (Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, Ψηφιακών Δεξιοτήτων κ.ά.), οι Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι ιδίως οι εξής : Ο Συντονισμός και η Παρακολούθηση της υλοποίησης των Ειδικών Προγραμμάτων Σπουδών.Ο Συντονισμός της απονομής των πιστοποιητικών που χορηγούν τα Ειδικά Προγράμματα Σπουδών. Προσωπικό: Θηβαίου Ελένη, ΤΕ Τεχνολόγων Γεωπονίας, τηλ. 210 - 529 4917, E-mail : spoudes@aua.gr Βασιλόπουλος Γρηγόριος, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4930, E-mail : spoudes@aua.gr Β. Γραμματείες Ακαδημαϊκών Τμημάτων Τομέας Ευθύνης κάθε Γραμματείας είναι η Διοικητική Υποστήριξη των Προγραμμάτων Σπουδών Πρώτου, Δεύτερου και Τρίτου Κύκλου Σπουδών και των Οργάνων του οικείου Τμήματος. Αρμοδιότητες κάθε Γραμματείας Ακαδημαϊκού Τμήματος είναι ιδίως οι ακόλουθες : Η παροχή Διοικητικής Υποστήριξης στο Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Τμήματος στο πλαίσιο των Αρμοδιοτήτων της Γραμματείας του οικείου Τμήματος. Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη των συνεδριάσεων των Συλλογικών Οργάνων του οικείου Τμήματος, η μέριμνα για την εκτέλεση των αποφάσεών τους και η τήρηση των Πρακτικών των Συνελεύσεων. Η Διαχείριση θεμάτων Προπτυχιακών Σπουδών στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής υπηρεσίας Διαδικτυακής Πύλης Προπτυχιακών Σπουδών» του Πανεπιστημίου (ηλεκτρονική εγγραφή πρωτοετών/έλεγχος/επικύρωση, εικόνα φοιτητή κ.λπ.) και της ηλεκτρονικής υπηρεσίας διαχείρισης συγγραμμάτων - «ΕΥΔΟΞΟΣ». Η πλήρης και έγκαιρη ενημέρωση κάθε άλλου Πληροφοριακού Συστήματος που αφορά στις Προπτυχιακές Σπουδές.Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη σε θέμα τα που απορρέουν από τις Αρμοδιότητες των Οργάνων του Τμήματος (κατάρτιση οδηγού και κανονισμού προ γραμμάτων σπουδών πρώτου, δεύτερου και τρίτου κύκλου του Τμήματος, κατάρτιση/τροποποίηση προγραμμάτων σπουδών πρώτου, δεύτερου και τρίτου κύκλου του Τμήματος, κατάρτιση καταλόγου Συγγραμμάτων, αναθέσεις διδακτικού έργου, συγκρότηση ΟΜΕΑ και λοιπών επιτροπών του Τμήματος, ίδρυση προγραμμάτων δεύτερου κύκλου σπουδών, κ.λπ.).H μέριμνα για την εφαρμογή των διαδικασιών για την προκήρυξη θέσεων εκλογής και εξέλιξης Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού και του λοιπών κατηγοριών Διδακτικού Προσωπικού του τμήματος, μητρώα γνωστικών αντικειμένων, μητρώο εσωτερικών - εξωτερικών εκλεκτόρων και η διαχείρισή τους στο πληροφοριακό σύστημα «ΑΠΕΛΛΑ». Ο έλεγχος των προγραμμάτων μαθημάτων, εξεταστικών περιόδων και εποπτειών, κατατακτηρίων εξετάσεων, εξετάσεων διπλωματικών εργασιών, σε συνεργασία με το Τμήμα Προπτυχιακών, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών της Διεύθυνσης Σπουδών.Η Διοικητική Υποστήριξη θεμάτων Διδακτορικών Σπουδών (προϋποθέσεις εγγραφής υποψηφίων διδακτόρων, διαδικασία επιλογής υποψηφίων διδακτόρων, εκπόνηση διδακτορικής διατριβής, εκθέσεις προόδου υποψηφίων διδακτόρων, αξιολόγηση - απονομή διδακτορικού διπλώματος, αναγόρευση διδακτόρων κ.λπ.) σε συνεργασία με το Τμήμα Προπτυχιακών, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών του Πανεπιστημίου.Η μέριμνα για την υλοποίηση των προγραμμάτων εσωτερικής κινητικότητας φοιτητών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της ημεδαπής σε συνεργασία με το Τμήμα Προπτυχιακών, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών του Πανεπιστημίου. Η Διοικητική Υποστήριξη του Τμήματος στις διαδικασίες της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης και πιστοποίησης των προγραμμάτων πρώτου, δεύτερου, τρίτου κύκλου σπουδών και λοιπών προγραμμάτων σπουδών που οργανώνει το Τμήμα σε επίπεδο ακαδημαϊκής μονάδας (διδακτικό, ερευνητικό και διοικητικό έργο) σε συνεργασία με την ΟΜΕΑ του Τμήματος και τη ΜΟ.ΔΙ.Π. του Πανεπιστημίου.Η διεκπεραίωση των διαδικασιών και ελέγχων που αφορούν τους προπτυχιακούς φοιτητές όλων των κατηγοριών, από την ημέρα της εγγραφής τους μέχρι τη λήψη του πτυχίου τους, όπως η ηλεκτρονική προεγγραφή, η εγγραφή, ο έλεγχος βαθμολογίας πτυχίου, η επιμέλεια της έκδοσης πτυχίου, η επιμέλεια της έκδοσης παραρτήματος διπλώματος, η ορκωμοσία πτυχιούχων. Η μέριμνα για την έγκριση των Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων των Φοιτητών. Η διεκπεραίωση των διαδικασιών που αφορούν στην χορήγηση Υποτροφιών του Ι.Κ.Υ. και του Ιδρύματος. Η διαχείριση και τήρηση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου, η τήρηση αρχείου (φυσικού/ηλεκτρονικού), η τήρηση ηλεκτρονικού και έντυπου μητρώου φοιτητών και αποφοίτων, η διακίνηση αλληλογραφίας (φυσικής/ ηλεκτρονικής), τυποποίηση εγγράφων, κ.λπ. Η επιμέλεια της έκδοσης πιστοποιητικών και βεβαιώσεων, η επικύρωση αντιγράφων και η θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και η εν γένει διεκπεραίωση αιτημάτων φοιτητών και πολιτών καθώς και η παροχή πληροφοριών σε ενδιαφερόμενους σε σχέση με τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Η προετοιμασία της τελετής αποφοίτησης - ορκωμοσίας σε ό,τι αφορά την επιμέλεια της έκδοσης αντιγράφων πτυχίου, περγαμηνών, αναλυτικών βαθμολογιών και του Παραρτήματος Διπλώματος. Η αλληλογραφία με άλλα Ιδρύματα, οργανισμούς, επιμελητήρια ή άλλους φορείς στην Ελλάδα ή και το εξωτερικό, για διάφορα θέματα που αφορούν τους προπτυχιακούς φοιτητές, όπως η επαλήθευση τίτλων σπουδών, η επιμέλεια της έκδοσης και αποστολή πιστοποιητικών ή/και πτυχίων, κ.λπ. Η μέριμνα για την εγγραφή των εισερχομένων φοιτητών στα πλαίσια προγραμμάτων εκπαιδευτικής συνεργασίας, η επιμέλεια της έκδοσης αναλυτικών βαθμολογιών και η φροντίδα για την αξιολόγηση των εξερχόμενων από το πρόγραμμα φοιτητών. Η ανάπτυξη, συνεχής ενημέρωση και συντήρηση της ιστοσελίδας του Τμήματος, σύμφωνα με τον κανονισμό της. Στη Γραμματεία κάθε Ακαδημαϊκού Τμήματος λειτουργεί Γραφείο Μεταπτυχιακών Σπουδών με Αρμοδιότητες ιδίως τις εξής : Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη των Συνεδριάσεων των Συλλογικών Οργάνων των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών του οικείου Τμήματος. Η μέριμνα για την θεσμοθέτηση κάθε νέου προγράμματος σπουδών ή την τροποποίηση εγκεκριμένου προγράμματος σπουδών. Η υποστήριξη των Διευθυντών προγραμμάτων σπουδών μεταπτυχιακών του οικείου Τμήματος για τη σύνταξη των προϋπολογισμών και απολογισμών και την οικονομική διαχείριση των προγραμμάτων, σε συνεργασία με τις αρμόδιες για την οικονομική διαχείριση υπηρεσίες. Η παροχή διοικητικής υποστήριξης στο εκπαιδευτικό προσωπικό των μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών της Σχολής. Η πλήρης και έγκαιρη ενημέρωση του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικής Γραμματείας καθώς και κάθε άλλου Πληροφοριακού Συστήματος που αφορά τις Μεταπτυχιακών Σπουδές (π.χ. ΜΟ.ΔΙ.Π.). Η μέριμνα για την σύνταξη των Οδηγών Σπουδών, των Προγραμμάτων Σπουδών, των Ακαδημαϊκών Ημερολογίων, των Ωρολογίων Προγραμμάτων και των Προγραμμάτων Εξετάσεων. Η υποστήριξη της διαδικασίας αξιολόγησης του διδακτικού έργου από τους φοιτητές με τη συνεργασία της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) και η καταχώρηση στοιχείων στο πληροφοριακό σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π. Η μέριμνα για τη διαδικασία προκήρυξης κάθε νέας σειράς μεταπτυχιακού προγράμματος και διδακτορικού προγράμματος του οικείου Τμήματος, η συγκέντρωση των αιτήσεων υποψηφιοτήτων με τα σχετικά δικαιολογητικά, η οργάνωση της διαδικασίας επιλογής και η εγγραφή των μεταπτυχιακών και διδακτορικών φοιτητών μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής. Η διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών και ελέγχων που αφορούν τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές από την ημέρα της εγγραφής τους μέχρι τη λήψη του πτυχίου τους, όπως η εγγραφή, σύνταξη καταλόγου εγγραφόμενων ανά πρόγραμμα και μάθημα, και η ενημέρωσή του στην αρχή κάθε διδακτικής περιόδου, η τήρηση και ενημέρωση ατομικού φακέλου για κάθε εγγεγραμμένο φοιτητή, η επιμέλεια της έκδοσης δελτίου βαθμολογίας, η επιμέλεια της έκδοσης πτυχίου, η επιμέλεια της έκδοσης παραρτήματος διπλώματος, η ορκωμοσία πτυχιούχων.Η μέριμνα για την έγκριση των Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων των Φοιτητών. Η διεκπεραίωση διαδικασιών που αφορούν τη χορήγηση Υποτροφιών στους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές.Η προετοιμασία της τελετής αποφοίτησης - ορκωμοσίας σε ό,τι αφορά την επιμέλεια της έκδοσης αντιγράφων πτυχίου, περγαμηνών, αναλυτικών βαθμολογιών και του Παραρτήματος Διπλώματος για τους πτυχιούχους. Η επιμέλεια της έκδοσης πιστοποιητικών και βεβαιώσεων, η επικύρωση αντιγράφων και θεώρηση του γνησίου της υπογραφής, και η εν γένει διεκπεραίωση αιτημάτων φοιτητών και πολιτών καθώς και η παροχή πληροφοριών σε ενδιαφερόμενους σε σχέση με τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Η υποστήριξη των Διευθυντών των προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών για την διενέργεια εκδηλώσεων με σκοπό την προβολή των μεταπτυχιακών και διδακτορικών προγραμμάτων, καθώς και την οργάνωση δράσεων, σε συνεργασία με το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Κινητικότητας, για τη δημοσιότητα και διαφήμισή τους στον τύπο, την προβολή τους στον ιστότοπο του Ιδρύματος, τη στοχευμένη επικοινωνία με φορείς και μέλη της επιχειρηματικής κοινότητας και την προσωπική πληροφόρηση των ενδιαφερομένων. Η αλληλογραφία με άλλα Ιδρύματα, οργανισμούς, επιμελητήρια ή άλλους φορείς στην Ελλάδα ή και το εξωτερικό για διάφορα θέματα που αφορούν τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές, όπως η επαλήθευση τίτλων σπουδών, η επιμέλεια της έκδοσης και αποστολή πιστοποιητικών ή και πτυχίων, κ.λπ. Η τήρηση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων που αφορούν τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα του Τμήματος και ο χαρακτηρισμός αυτών. Γραμματεία Τμήματος Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής Αναπληρωτής Προϊστάμενος : Σούλης Μιχαήλ, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4522, E-mail : smichalis@aua.gr Γραμματεία Τμήματος Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής Αναπληρώτρια Προϊσταμένη : Καρατσομπάνη Σοφία, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4414, E-mail : skarats@aua.gr Γραμματεία Τμήματος Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής Αναπληρωτής Προϊστάμενος : Αθανασάκης Εμμανουήλ, ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού, τηλ. 210 - 529 4122, E-mail : athanasakis@aua.gr Γραμματεία Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου Αναπληρώτρια Προϊσταμένη : Περηφάνου Σοφία, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4664, E-mail : sofiap@aua.gr Γραμματεία Τμήματος Βιοτεχνολογίας Αναπληρώτρια Προϊσταμένη : Παπαδοπούλου Φωτεινή, ΔΕ Διοικητικού - Λογιστικού, τηλ. 210 - 529 4662, E-mail : fanny@aua.gr Γραμματεία Τμήματος Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Αναπληρωτής Προϊστάμενος : Νταλαγιώργος Σωτήριος, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4710, E-mail : skn@aua.gr Γραμματεία Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος Αναπληρώτρια Προϊσταμένη : Σκεπετάρη Κασσιανή, ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού, τηλ. 22370 23282, E-mail : skepetari@aua.gr Γραμματεία Τμήματος Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού Αναπληρώτρια Προϊσταμένη : Κάστιζα Βασιλική, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 22620 22569, e-mail : vkastiza@aua.gr Γραμματεία Τμήματος Περιφερειακής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αναπληρώτρια Προϊσταμένη : Λύτρα Αργυρούλα, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 22650 72268, E-mail : rlytra@aua.gr Γ. Τμήμα Γραμματείας Σχολών ΤοTμήμα Γραμματείας Σχολών βρίσκεται στο κτίριο της Φοιτητικής Λέσχης του Πανεπιστημίου, με e-mail επικοινωνίας jxkalp@aua.gr Αναπληρωτής Προϊστάμενος : Καλπουζάνης Ιωάννης, ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, τηλ. 210 - 529 4924, E-mail : jxkalp@aua.gr Τομέας Ευθύνης του Τμήματος είναι η Διοικητική και Γραμματειακή Υποστήριξη των Σχολών του Ιδρύματος καθώς και του Γενικού Τμήματος. Αρμοδιότητες του Τμήματος είναι ιδίως οι ακόλουθες : Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη των συνεδριάσεων των Συλλογικών Οργάνων των Σχολών του Πανεπιστημίου και η μέριμνα για την εκτέλεση των αποφάσεών τους.Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη των Κοσμητόρων.Η τήρηση πρωτοκόλλου εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων ανά Σχολή και του Γενικού Τμήματος. Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη των συνεδριάσεων του Γενικού Τμήματος και η μέριμνα για την εκτέλεση των αποφάσεών του. Δ. Μονάδα Υποστήριξης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) Η Μονάδα Υποστήριξης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.Δ.ΒΙ.Μ.) βρίσκεται στο κτίριο της Φοιτητικής Λέσχης του Πανεπιστημίου, με e-mail επικοινωνίας kedivim@aua.gr Αρμοδιότητες της Μονάδας Υποστήριξης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) είναι ιδίως οι εξής: Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη των συνεδριάσεων του Συμβουλίου του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Γ.Π.Α. και η μέριμνα για την εκτέλεση των αποφάσεών του.Η μέριμνα για τη διαδικασία προκήρυξης κάθε προγράμματος επιμόρφωσης, τη συγκέντρωση των αιτήσεων υποψηφιοτήτων, την οργάνωση της διαδικασίας επιλογής, την εγγραφή των υποψηφίων και την έκδοση των αντίστοιχων βεβαιώσεων ή πιστοποιητικών παρακολούθησης. Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη του Προέδρου του Συμβουλίου και του Διευθυντή Επιμόρφωσης του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Η υποστήριξη των διαδικασιών εσωτερικής αξιολόγησης του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. σε συνεργασία με τη Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.). Η συνεχής ενημέρωση και συντήρηση της ιστοσελίδας του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.). Η τήρηση πρωτοκόλλου εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων. Ε. Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. Αρμοδιότητες του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης είναι ιδίως οι εξής : Η Διοικητική και Γραμματειακή υποστήριξη του Συντονιστή του Κέντρου Υποστήριξης της Διδασκαλίας (Κε.Δι.Μα.). Η μέριμνα για την οργάνωση και την υλοποίηση των όλων των δράσεων του Κέντρου σε συνεργασία με τον Συντονιστή του και τον αρμόδιο Αντιπρύτανη. Η συνεργασία με Ακαδημαϊκές και Διοικητικές μονάδες του Πανεπιστημίου καθώς και με εξωτερικούς φορείς και συνεργάτες στο πλαίσιο της υλοποίησης της πολιτικής του Ιδρύματος σε θέματα διδασκαλίας και μάθησης. Η τήρηση του μητρώου των δράσεων και των αποτελεσμάτων του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης. Η γραμματειακή υποστήριξη του αρμόδιου Αντιπρύτανη στη σύνταξη του ετήσιου απολογισμού του Κε.Δι.Μα. Η δημοσιοποίηση των δράσεων του Κε.Δι.Μα. στα κανάλια επικοινωνίας του Γ.Π.Α |
