Σκοπός του μαθήματος είναι :
• να βοηθήσει τους φοιτητές νακατανοήσουν τη σημασία του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου για τις επιχειρήσεις και για το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας
• να βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν τη σημασία της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για το κράτος και τον πολίτη
• να βοηθήσει τους φοιτητές να εξοικειωθούν με τα επιχειρησιακά μοντέλα και τις στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου
• να βοηθήσει τους φοιτητές να εξοικειωθούν με τις ηλεκτρονικές προμήθειες, τις διαδικασίες και τους τύπους προμηθειών καθώς και τα εργαλεία λογισμικού που τις υποστηρίζουν
• να βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν τη σημασία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του λογισμικού διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες
• να βοηθήσει τους φοιτητές να εξοικειωθούν με τις τεχνολογίες και τις πολιτικές για την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
• εξηγήσει το ρόλο του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και να αναγνωρίζει τις διαφορές τους
• περιγράψει τις διαδικασίες και τους τύπους των ηλεκτρονικών προμηθειών
• εξηγήσει το ρόλο και τη δυναμική του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ
• εξηγήσει τη σημασία των ηλεκτρονικών αγορών στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας
• προσδιορίζει τις απαιτήσεις, τις προδιαγραφές και τις λειτουργίες που είναι απαραίτητες για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος
• δημιουργήσει ιστοσελίδα με χρήση εργαλείου λογισμικού
• «χτίσει» ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με χρήση εξειδικευμένου εργαλείου λογισμικού
Ελληνική
Ξενόγλωσση
Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
Σημειώσεις Διδάσκοντα