Σκοπός του μαθήματος είναι :
- να παρουσιάσει στους/στις φοιτητές/τριες την έννοια της στρατηγικής και τη σημασία της για μια επιχείρηση – οργανισμό, καθώς και να επικεντρωθεί στη διαδικασία λήψεως στρατηγικών αποφάσεων αλλά και στις κύριες στρατηγικές που χρησιμοποιούνται από την επιχείρηση.
- να τους προσανατολίσει σε σύγχρονα θέματα στρατηγικής επιχειρήσεων, με την βοήθεια παραδειγμάτων και μελετών περιπτώσεων (case studies).
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
• Κατανοεί τις βασικές έννοιες και σημασία της επιχειρησιακής στρατηγικής και πολιτικής
• Αναγνωρίζει και να αναλύει τις παραμέτρους του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης που επηρεάζουν τη στρατηγική της.
• Αναλύει τους παράγοντες που οδηγούν στην επίτευξη και ανάπτυξη ενός διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος • Θέτει στρατηγικού στόχους και να αναλύει τα μέσα για την εκπλήρωση τους.