Σκοπός του μαθήματος είναι :
Στόχος αυτού του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Ο συνδυασμός των ΤΠΕ & ψηφιακών τεχνολογιών και των ποικίλων δυνατοτήτων τους οδηγεί σε μια πολύ μεγάλη γκάμα επιλογών που έρχονται να εμπλουτίσουν και να αναδιαμορφώσουν τη στρατηγική, την πολιτική ανάπτυξης και το μίγμα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
- εστιάσουν στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τεχνικών ανάπτυξης και προβολής του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- διακρίνουν τους διαφόρους τύπους online advertising
- κατανοήσουν τους τρόπους εφαρμογής των διαφόρων τύπων ψηφιακής προβολής
- διακρίνουν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των banners, popups, text-ads, flash ads & rich media διαφήμισης, 3D Visualization, advertorials, native διαφήμισης, online χορηγιών
- κατανοήσουν τη Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης SEO/SEM
- διαχειριστούν καμπάνια μάρκετινγκ επί πληρωμή σε μηχανές αναζήτησης.
- διαχωρίσουν τις διάφορες μορφές μέσων & τεχνικών ψηφιακής προβολής με παραδείγματα εφαρμογών.
- κατανοήσουν τις μορφές προβολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- κατανοήσουν τις μεθόδους και τεχνικές προσωποποίησης & συστάσεων.
αναφέρουν σχετικά παραδείγματα εφαρμογών αυτών