Σκοπός του μαθήματος είναι :
Να εισάγει τους σπουδαστές στις έννοιες και τις αρχές της Eπιχειρησιακής ‘Eρευνας παρουσιάζοντας τα βασικά χαρακτηριστικά της.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
• Π. Υψηλάντης, Επιχειρησιακή έρευνα, Εκδόσεις Προπομπός 2015.
• Ι. Κολέτσος, Δ. Στογιάννης, Εισαγωγή στην Επιχειρησιακή Έρευνα, 2015.
• Μ. Λουκάκης, Γραμμικός Προγραμματισμός, αριστοποίηση σε δίκτυα, Εκδόσεις Σοφία, 2010.
• Δ. Φακίνου, Α. Οικονόμου, Εισαγωγή στην Επιχειρησιακή Έρευνα, Εκδόσεις Συμμετρία, 2003
• D.R. Anderson, D.J. Sweeney, T.A. Williams, K. Martin, Διοικητική Επιστήμη, Ποσοτικές μέθοδοι για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων, Εκδόσεις Κριτική, 2014.
• S. Kiener, N. Maier-Scheubeck, R. Obermaier, M. Weiß, Διοίκηση Παραγωγής, Εκδόσεις Προπομπός, 2012.
Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
• European Journal of Operational Research.
• Journal of the Operational Research Society.