Σκοπός του μαθήματος είναι :
Να εισάγει τους/τις φοιτητές/τριες στις έννοιες του Μάρκετινγκ και να θέσει τα θεμέλια για τη σωστή κατανόηση τους και την οριοθέτηση του πλαισίου στο οποίο κινείται το Μάρκετινγκ και ο επαγγελματίας του Μάρκετινγκ για τα αγροτικά προϊόντα.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
Να κατανοεί τις βασικές έννοιες της επιστήμης του Μάρκετινγκ, στα πλαίσια των οικονομικών και κοινωνικών Επιστημών, β) το κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο δρα και αναπτύσσεται το Μάρκετινγκ στο πλαίσιο των επιχειρήσεων και Οργανισμών και γ) το σκεπτικό του Μάρκετινγκ, τα πεδία εφαρμογής του και τις νέες μορφές εφαρμογής της σύγχρονης τεχνολογίας στο Μάρκετινγκ. Να χρησιμοποιεί τις βασικές έννοιες της επιστήμης του Μάρκετινγκ για την ερμηνεία των οικονομικών φαινομένων και συνθηκών της αγοράς των τροφίμων και των αγροτικών προϊόντωνΝα κατανοεί πώς οι αγροτικές επιχειρήσεις αντιδρούν στις μεταβολές της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών Να κατανοεί την λειτουργία του Μίγματος Μάρκετινγκ (Marketing Mix)Να εφαρμόζει τη διαδικασία της Τμηματοποίησης (Segmentation) της Αγοράς των τροφίμωνΝα αναλύει το επιχειρηματικό περιβάλλον της επιχείρησης: εξωεπιχειρησιακό και εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων εστιάζοντας κυρίως στην ανάλυση δυνάμεων, αδυναμιών, ευκαιριών και απειλών (SWOT Analysis).
Tο σύνολο των αντικειμένων θα γίνουν με εφαρμογή σε αγροτικά προϊόντα και τρόφιμα.