Σκοπός του μαθήματος είναι :
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
αξιολογεί τους οδηγούς που διαμορφώνουν την αγορά
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
Ελληνική
• Aurier, P. & Sirieix, L. (2019). Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων. Αθήνα Προπομπός.
• Καμενίδης, Χ. (2018). Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη.
• Μαλινδρέτος, Γ. (2015). Εφοδιαστική αλυσίδα, logistics και εξυπηρέτηση πελατών. Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.
Ξενόγλωσση
• Iakovou, E., Bochtis, D., Vlachos, D. & Aidonis, D. (2016). Supply Chain Management for Sustainable Food Networks. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.
• Information Resources Management Association (2016). Agri-Food Supply Chain Management. Hershey, Pennsylvania: IGI Global.
Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
• Supply Chain Management: An International Journal
• Food Policy
• International Food and Agribusiness Management Review
• Journal of Agribusiness in Developing and Emerging Economies
• Journal of Cleaner Production
Σημειώσεις Διδάσκοντα