Τουριστικό μάνατζμεντ
• Το management ως επιστήμη
• Το περιβάλλον της επιχείρησης (ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος)
• Βασικές λειτουργίες του Μάνατζμεντ (Προγραμματισμός, Σχεδιασμός, Λήψη Αποφάσεων, Οργάνωση, κλπ.)
• Διοίκηση προορισμών
• Στοιχεία ελκυστικότητας και ανταγωνιστικότητας ενός προορισμού
• Ανάπτυξη συνεργασιών για τη διοίκηση τουριστικών προορισμών
• Ο ρόλος των DMΜOs
Τουριστικό μάρκετινγκ
• Βασικές Αρχές και Έννοιες του Τουριστικού Μάρκετινγκ
• Συμπεριφορά Τουριστών
• Έρευνα Τουριστικού Μάρκετινγκ (marketing plan) και Σύγχρονες Τάσεις
• Τμηματοποίηση Τουριστικής Αγοράς
• Τοποθέτηση στην Αγορά
• Διαχείριση και Μάρκετινγκ Προορισμών
• Σύγχρονες τάσεις στον σχεδιασμό ενός τουριστικού καταλύματος και τουριστικών εγκαταστάσεων
• Δημιουργία αξίας στους πελάτες: Παροχή ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών
• Πολυ-καναλική διανομή και πωλήσεις - Οι νέοι μεσάζοντες στο ψηφιακό περιβάλλον
• Επικοινωνία - προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον: Διαφήμιση και Προώθηση Πωλήσεων
• Alan Fyall, Patrick Legohérel, Isabelle Frochot, Youcheng Wang (2022) Μάρκετινγκ Τουρισμού και Φιλοξενίας, Rosili , Αθήνα
• Βασιλειάδης Χ. (2017) Η Διαχείριση και το Μάρκετινγκ των Τουριστικών Προορισμών, Καραγιώργος, Θεσσαλονίκη
• Χρήστου, Ε. (2019), Έρευνα Τουριστικής Αγοράς, Αθήνα: Νικητόπουλος Ε & ΣΙΑ ΕΕ
• Kotler, P.T., Bowen, J.T., Makens, J.C., Baloglu S. (2019), Μάρκετινγκ Τουρισμού και Φιλοξενίας, , Εκδόσεις BROKEN HILL PUBLISHERS
• Βλάμη Α., (2022) Boutique Hotels. Διαφοροποίηση προϊόντων της τουριστικής ανάπτυξης. Όψεις μιας νέας μορφής ξενοδοχειακής φιλοξενίας, Αθήνα Εκδόσεις Προπομπός
Αλεξίου Σπύρος
2265072268
salexiou@aua.gr
Λέκτορας με μεταπτυχιακό (MSc) στο Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Τουρισμού (University of Strathclyde, Glasgow).