Μέρος Α: Οικονομική των Επιχειρήσεων
Βασικά στοιχεία οικονομικών για το μάνατζμεντ, Δυνάμεις της αγοράς: Ζήτηση και προσφορά, Ποσοτική Ανάλυση Ζήτησης, Οργάνωση επιχείρησης, Στρατηγικές τιμολόγησης επιχειρήσεων με βάση την δύναμη στην αγορά
Μέρος Β: Λογιστική
Το κύκλωμα των εσόδων και των εξόδων, Η νομική μορφή των επιχειρήσεων ,Η οργάνωση του λογιστικού πληροφοριακού συστήματος των επιχειρήσεων, Περιγραφή εργασιών για την σύνταξη οικονομικών καταστάσεων της εμπορικής επιχείρησης, Οι ιδιαιτερότητες των λοιπών κλάδων
Τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος είναι:
Για την μεν Οικονομική των Επιχειρήσεων:
Να κατανοήσουν οι φοιτητές τα οικονομικά αποτελέσματα της διοίκησης, την φύση των αγορών και τα κίνητρα, την χρονική αξία του χρήματος.
Να μπορούν να εξάγουν ελαστικότητες ζήτησης και προσφοράς μέσα από εφαρμοσμένα παραδείγματα και να προτείνουν τιμολογιακές λύσεις βάσει αυτών των ευρημάτων.
Να κατανοούν τις μορφές κόστους και πώς δημιουργούνται οι οικονομίες κλίμακος.
Να κατανοούν τις προκλήσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπη η επιχείρηση στις διάφορες μορφές αγοράς.
Για την δε Λογιστική:
Να κατανοήσουν τις αρχές Λογιστικής και πώς λειτουργεί το διπλογραφικό σύστημα. Να μπορούν να παρακολουθήσουν την μεταβολή των περιουσιακών στοιχείων και των πηγών τους με την διπλογραφική μέθοδο. Να κατανοήσουν την Λογιστική ισότητα και τις εγγραφές. Να κατανοήσουν την έννοια της Λογιστικής μονάδας, των λογιστικών γεγονότων, τους λογαριασμούς και τα. Να κατανοήσουν τον τρόπο μέτρησης και παρουσίασης της χρηματοοικονομικής θέσης και των αποτελεσμάτων δράσεως της επιχείρησης.
Baye, M.R. (2013). Οικονομικά για το μάνατζμεντ. Εκδόσεις Επίκεντρο, ISBN: 978-960-458-359-1
Αληφαντής, Γ. (2015). Χρηματοοικονομική Λογιστική, Α τόμος, Εκδόσεις Διπλογραφία, ISBN: 978-618-5198-00-8
Κοντός, Γ. (2015). Χρηματοοικονομική Λογιστική, Εκδόσεις Διπλογραφία, ISBN: 978-618-81186-8-3
Goergen, M. (2015). Εταιρική Διακυβέρνηση, Εκδόσεις Διπλογραφία, ISBN:978-618-5198-06-0