Γλώσσα προγράμματος: Ελληνική
Διάρκεια: 62 διδακτικές ώρες, 3 μήνες (2,3 ECVET)
Μέθοδος Εκπαίδευσης: εξ αποστάσεως (100% ασύγχρονη εκπαίδευση)
Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Κωνσταντίνος Τσιμπούκας (Καθηγητής στο τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
Εκπαιδευτικοί – μαθησιακοί στόχοι προγράμματος:
Οι εκπαιδευόμενοι που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα, θα είναι σε θέση:
Επιστημονική ομάδα:
Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Κωνσταντίνος Τσαμπούκας, Καθηγητής στο Εργαστήριο Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Εκμεταλλεύσεων του τμήματος Αγροτικής Οικονομίας & Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η κα Οικονόμου Γαρυφαλλιά είναι καθηγήτρια στο εργαστήριο Γεωργίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ο κ. Παπαδομιχελάκης Γεώργιος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στη Διατροφή Φυτοφάγων Μονογαστρικών στο Εργαστήριο Φυσιολογίας Θρέψεως & Διατροφής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ο κ. Ρεζίτης Αντώνιος είναι καθηγητής στο Εργαστήριο Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Εκμεταλλεύσεων του τμήματος Αγροτικής Οικονομίας & Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ο κ. Ταραντίλης Πέτρος είναι Καθηγητής στο εργαστήριο Χημείας στο Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου.
Ο κ. Τούντας Κανέλλος είναι Επίκουρος Καθηγητής Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης στο τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η κα Σπηλιώτη Μαρία είναι υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην σύνταξη επιχειρηματικών σχεδίων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν τον τομέα της επιχειρηματικότητας, της βιωσιμότητας και της τοπικής ανάπτυξης των αγροτικών περιοχών.
Ο κ. Ψαρράκης Μάρκος είναι Γεωπόνος, απόφοιτος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ όπου απέκτησε και το μεταπτυχιακό δίπλωμα, και marketer ως απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με θέματα έρευνας αγοράς, προώθησης προϊόντων και ψηφιακού μάρκετινγκ. Διαθέτει πλούσια εμπειρία στην κατάστρωση marketing plans στον αγροτικό χώρο.
Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα πρέπει:
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΓΠΑ.
Στους συμμετέχοντες που παρακολούθησαν αλλά δεν ολοκλήρωσαν το σύνολο του προγράμματος, μπορεί να παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Το κόστος συμμετοχής στο πρόγραμμα είναι 220 ευρώ και πρέπει να καταβληθεί πριν την έναρξη του προγράμματος προκειμένου να κατοχυρωθεί η συμμετοχή στο πρόγραμμα.
Όσοι δηλώσουν συμμετοχή στο πρόγραμμα έως τις 25.09.2022 δικαιούνται έκπτωση 10% λόγω πρώιμης εγγραφής (early entry) και κατά την πληρωμή θα πρέπει να καταθέσουν 190 ευρώ και όχι 220 ευρώ.
Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες καταθέτουν το ανωτέρω ποσό στον παρακάτω λογαριασμό, στον οποίο δικαιούχος είναι ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του ΓΠΑ, αναφέροντας απαραίτητα το όνομά τους και τον κωδικό ΕΛΚΕ του έργου (Κωδικός: 450.0015).
Εθνική Τράπεζα στο λογαριασμό με IBAN GR 2801100400000004001883448
Το αποδεικτικό κατάθεσης επισυνάπτεται στην αίτηση που υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΓΠΑ.

