Την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στις 15:00 στην Πρυτανεία του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η καθομολόγηση Διδακτόρων αποφοίτων του Ιδρύματος.

Από πλευράς Τμήματος ΠΟΑ, στην τελετή συμμετείχε ο καθομολογούμενος Δρ. Κων/νος Βελαώρας, αποτελώντας τον πρώτο απόφοιτο από την ίδρυση του Προγράμματος Διδακτορικών Σπουδών του Τμήματος και παραβρέθηκε η Αντιπρόεδρος του Τμήματος, κα. Αικατερίνη Γιαλιτάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.

