Κωνσταντίνος Σούλης

Σύντομο Βιογραφικό

O Δρ. K. Σούλης Γεωπόνος και Διδάκτορας Γεωπονικών Επιστημών του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών με αντικείμενα την Γεωπληροφορική την Υδρολογία και τη Διαχείριση Υδατικών Πόρων. Τα κύρια ερευνητικά και διδακτικά του αντικείμενα είναι: Γεωπληροφορική, Χωρική Ανάλυση, Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS), Υδρολογία, Αγρο-υδρολογία, Περιβαλλοντική Υδρολογία, Υδρολογική μοντελοποίηση, Υδρομετρία, Διαχείριση Υδατικών Πόρων, Γεωργική Υδραυλική, Αρδεύσεις, ανάπτυξη εφαρμογών Η/Υ και GIS καθώς και σχεδίαση και δημιουργία Γεωγραφικών Βάσεων Δεδομένων. Επίσης έχει εκτεταμένη εμπειρία στο σχεδιασμό και στην πραγματοποίηση εργασιών πεδίου.

Είναι co-Editor in chief στο Hydrological Sciences Journal, το οποίο είναι ένα από τα πιο ιστορικά και διακεκριμένα περιοδικά στον τομέα της υδρολογίας.

(https://www.tandfonline.com)

Σε αναγνώριση της ποιότητας της προηγούμενης δουλειάς του στο περιοδικό ως Associate Editor έλαβε το βραβείο Best Associate Editor Award 2020.

Επίσης, είναι μέλος του Editorial Board των διεθνών επιστημονικών περιοδικών Remote Sensing και Journal of Mountain Science, είναι Guest Editor στα διακεκριμένα περιοδικά Water Journal, ISPRS International Journal of Geo-Information και FIRE, και έχει πραγματοποιήσει κρίσεις άρθρων σε 62 διακεκριμένα διεθνή περιοδικά (Publons Peer Review Award 2017. 2018 και 2019) καθώς και προτάσεων ερευνητικών προγραμμάτων.

Τα έτη 2021 και 2022 διακρίθηκε με την συμπερίληψή του στους αντίστοιχους καταλόγους του top 2% των ερευνητών παγκοσμίως.

Ο κ. Σούλης έχει υλοποιήσει και συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό ερευνητικών προγραμμάτων του ΓΠΑ καθώς και σε ερευνητικά προγράμματα άλλων ιδρυμάτων.

Θεματικά Πεδία

  • 208. Συστήματα Πληροφορικής στη Γεωργία, στην Κτηνοτροφία και στην Αλιεία

Προγράμματα

Κωνσταντίνος Σούλης
Επίκουρος Καθηγητής
soco@aua.gr
2105294070
Το ΚΕΔΙΒΙΜ αποτελεί Μονάδα του ΓΠΑ, που εξασφαλίζει το συντονισμό και τη διεπιστημονική συνεργασία στην ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, κατάρτισης και εν γένει δια βίου μάθησης, με βάση το εθνικό και ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο για τη Δια Βίου Μάθηση
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Μετάβαση στο περιεχόμενο