Θεωρία
1. Αλγόριθμοι και επίλυση προβλημάτων
2. Περιβάλλον ανάπτυξης προγράμματος
3. Εισαγωγή στον δομημένο και αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό
4. Τύποι δεδομένων θεμελιώδεις και οριζόμενοι από τον χρήστη
5. Μεταβλητές, Πράξεις, Εκφράσεις
6. Χειρισμός προγραμματιστικών αντικειμένων
7. Είσοδος δεδομένων / Έξοδος αποτελεσμάτων
8. Συνθήκες - Δομές Απόφασης
9. Δομές Επανάληψης
10. Διαχείριση Πινάκων
11. Ενσωματωμένες και οριζόμενες από το χρήστη Συναρτήσεις και Διαδικασίες
12. Διαχείριση Αρχείων
13. teΕκσφαλμάτωση και Διαχείριση λαθών
14. Διασύνδεση προγράμματος με άλλα περιβάλλοντα
Εργαστήριο
Πρακτική εξάσκηση όλων των παραπάνω στον υπολογιστή.
1. MICHAEL HALVORSON, MICROSOFT VISUAL BASIC 2013 ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ, ΑΘΗΝΑ.
2. DEAN MILLER,GREG PERRY, ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΤΕ ΣΕ VISUAL BASIC ΣΕ 24 ΏΡΕΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ Χ. ΓΚΙΟΥΡΔΑ & ΣΙΑ ΕΕ, ΑΘΗΝΑ.
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
1. Bioinformatics, Oxford University Press.
2. Science of Computer Programming, Elsevier.
3. Applied Computing and Informatics, Elsevier.
4. Journal of Bioinformatics and Computational Biology, Imperial College Press.