ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΜΗΜΑ
ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μάρκετινγκ Γεωργικών Προϊόντων και Τροφίμων

Περιεχόμενο Μαθήματος


i. Βασικές γνώσεις από τα οικονομικά
a. προσφορά-ζήτηση
b. υποδείγματα μετατόπισης (μερικής κ γενικής) ισορροπίας
c. ατελής ανταγωνισμός
ii. Τιμές και αγορές των αγροτικών προϊόντων
a. εποχικότητα τιμών
b. προσαρμοστικότητα της αγοράς
c. ο δίαυλος του μάρκετινγκ τροφίμων
d. περιθώριο μάρκετινγκ
e. κάθετος συντονισμός
f. εμπόριο αγροτικών προϊόντων
iii. Στρατηγικές μάρκετινγκ αγροτικών επιχειρήσεων
a. αγορές συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης
b. αντιστάθμιση/κερδοσκοπία/χειραγώγηση συμβολαίων μελλοντικής αγοράς
c. σταυροειδής αντιστάθμιση κινδύνου, δικαίωμα επιλογής συμβολαίων μελλοντικής αγοράς
d. τιμολογιακές στρατηγικές σε ολιγοπωλιακές αγορές
e. δημιουργικά συστήματα τιμολόγησης
iv. Επίμαχα θέματα
a. γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα
b. βιολογικά τρόφιμα
c. τοπικά τρόφιμα
d. κτηνοτροφία, ορμόνες και αντιβιοτικά

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Βιβλιογραφία

- Jayson L. Lusk και F. Bailey Norwood (2013) ΜάρκετινγκκαιΤιμέςΑγροτικώνΠροϊόντων, Broken Hill Publishers
- Norwood, B. (2014) Agricultural Controversies: What Everyone Needs To Know, Forthcoming with Oxford Publishing
3715 | ΑΟΑ
5 Ώρες Εβδομαδιαίως
 5 Διδακτικές Μονάδες

NEWSLETTER

Η Βιοτεχνολογία αποτελεί ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο σύνθετο επιστημονικό κλάδο ο οποίος στοχεύει στην αξιοποίηση της εντυπωσιακής προόδου που έχει πραγματοποιηθεί στις Βιολογικές και συναφείς επιστήμες, με σκοπό την ανάπτυξη νέων και προηγμένων προϊόντων και υπηρεσιών
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Μετάβαση στο περιεχόμενο