Το μάθημα αυτό αποτελεί το κύριο εισαγωγικό μάθημα στις έννοιες της Εμπορίας Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων. Ασχολείται με θέματα παραδοσιακής Εμπορίας Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων, αλλά λαμβάνει υπόψη τους τρόπους με τους οποίους έχει αλλάξει η διαδικασία Εμπορίας Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων τις τελευταίες δεκαετίες. Επιπλέον, το μάθημα αναδεικνύει το ρόλο του Marketing στις αγορές αγροτικών προϊόντων και τροφίμων παρουσιάζοντας τις σύγχρονες τάσεις και εφαρμογές μάρκετινγκ στις αγορές αυτές.