Σκοπός του μαθήματος είναι :
Στόχος του μαθήματος είναι να παρουσιάσει μια συνοπτική επιστημονική προσέγγιση των στρατηγικών Μάρκετινγκ που ακολουθούνται από επιχειρήσεις που έχουν διεισδύσει ή σκοπεύουν να επεκταθούν σε ξένες αγορές. Αναλύεται ο τρόπος λήψης αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον και περιγράφονται οι επιδράσεις του διεθνούς εμπορίου, των άμεσων ξένων επενδύσεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων στις χώρες όπου δραστηριοποιούνται. Εξετάζονται οι πηγές πληροφοριών από πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία ενός Διεθνούς Συστήματος Πληροφοριών Μάρκετινγκ, περιγράφονται οι εναλλακτικές στρατηγικές διείσδυσης σε ξένες αγορές και οι παράγοντες που τις επηρεάζουν και αναλύονται οι στρατηγικές που αφορούν το προϊόν, την τιμολόγηση, τα δίκτυα διανομής και την προβολή και επικοινωνία για διεθνείς αγορές. Τέλος, περιγράφεται η διαδικασία του διεθνούς στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού Μάρκετινγκ
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να: